RAVAK a 10° na veletrhu ISH

RAVAK a 10° na veletrhu ISH

Partneři sekce:

Elegantně uměřená, decentní a přesto výrazná... To jsou charakteristiky spojující prezentaci značky RAVAK na veletrhu ISH ve Frankfurtu nad Mohanem  (10. – 14. 3. 2015) s hlavními rysy nového koupelnového konceptu 10°, na který letos kladla instalace největší důraz.

Po maximálně vydařené předchozí prezentaci se vytvoření stánku RAVAK znovu ujal kmenový designer značky RAVAK Kryštof Nosál. Na ploše 250 m2 uplatnil svěží řešení založené na tvaru kostek, které se zaměřilo zejména na představení koupelnových konceptů se sérií  10° v čele. „Vzhledem k tomu, že pozorně sledujeme trendy v produktovém designu, nechtěli jsme zůstat pozadu ani v prezentaci našich výrobků. Proto jsme při přípravě stánku angažovali našeho osvědčeného designera a zvolili jsme i moderní technologii LED panelů, které nám umožnily zákazníkům atraktivním způsobem přiblížit hlavní benefity prezentovaných výrobků. “ říká k tomu Jan Hudák, ředitel marketingu.

Instalace se letos nesla ve svižné a luxusní černobílé kombinaci doplněné červenou barvou loga RAVAK. Mezi hlavní prezentované výrobky byly vybrány kromě konceptu 10° například i vana Freedom R nebo výrazně designový koncept BathGallery.  U konceptu 10° se jedná u o několikátou úspěšnou prezentaci v pořadí. Poprvé byl vystaven v Praze na říjnovém Designbloku, kde si ho také všimla porota mezinárodní soutěže Elle Decoration Design Award a následně mu udělila cenu v českém národním kole a nominovala ho za kategorii Koupelen do mezinárodního finále. Koncept se v únoru prezentoval i v prestižní soutěži produktového designu Red Dot, jejíž výsledky budou oznámeny na konci března.

ISH je nejvýznamnější světový veletrh vybavení koupelen, energií, obnovitelných zdrojů a klimatizace. Jedním z hlavních mott letošního roku bylo: „Design and Function in Harmony“, které skvěle koresponduje s hlavními cíli působení značky RAVAK. Společnost RAVAK se účastnila již pošesté. Jako největší výrobce koupelnového vybavení ve střední a východní Evropě zde reprezentuje svou zemi  již od roku 2003. I díky tomu vyváží své výrobky do více než 50 zemí světa.