V Mladé Boleslavi otevírá nové nákupní centrum
V pátek 23. listopadu otevírá v Mladé Boleslavi Bondy Centrum. Nové zábavně-obchodní centrum vyrostlo přímo v centru města vedle závodů Škoda Auto. Developerem a investorem projektu je Raiffeisen Leasing Real Estate, s.r.o. a Raiffeisen Leasing, GmbH, pronájem zajišťuje poradenská společnost Cushman & Wakefield.
„Maloobchodní plochy se podařilo zhruba ze 40% obsadit značkami mezinárodního významu, přibližně 40% plochy si pronajali národní maloobchodní řetězce a zbylých 20 % tvoří obchodníci místního významu“ dodává Ivana Roudná.
Bondy Centrum vyrostlo v prostorách bývalého autobusového nádraží. Součástí projektu je také výstavba nového autobusového terminálu, který bude přímo navazovat na přízemí centra. Sloužit bude pro zajištění meziměstského spojení.
„Bondy Centrum přináší do Mladé Boleslavi nové trendy – návrat nakupování zpět do centra města, součástí je zábavní plocha – v projektu bude kromě bowlingu, billiardu také například první multikino v regionu. Do multikin bylo doposud nutné dojíždět do Prahy,“ říká Michalela Mládková z Raiffeisen Leasing Real Estate, s.r.o.
„Díky zkušenostem Cushman & Wakefield s pronájmy nákupních center se mohou návštěvníci těšit na velmi zajímavý mix nájemců. Zastoupení prestižních mezinárodních značek a národních řetězců předčilo naše očekávání, nakupující se mají na co těšit,“ dodává Michalela Mládková.
Centrum se nachází v docházkové vzdálenosti od centra města. Snadno dostupné je také městskou hromadnou dopravou, poblíž je vlaková zastávka a v těsné blízkosti vyroste nový autobusový terminál pro meziměstské linky. Z umístění centra v těsné blízkosti továrny budou těžit také zaměstnanci Škoda Auto.
Před zahájením výstavby provedlo oddělení oceňování nemovitostí společnosti Cushman & Wakefield také analýzu zhodnocení pozemku.
„Před zahájením výstavby projektu takové velikosti se běžně zpracovává ocenění záměru investora. Toto ocenění slouží jako důležitý podklad při zajišťování financování projektu,“ říká Michal Naskos z C&W, který analýzu prováděl.
„Součástí ocenění bylo také zhodnocení investičního záměru. V rámci našich doporučení jsme klientovi navrhli menší změny v uspořádání obchodních prostor. Jednalo se především o zvýšení počtu menších jednotek, o které je v podobných centrech ze strany nájemců velký zájem,“ dodává Naskos.
Zdroj: Cushman & Wakefield