Partneři sekce:
  • Grohe
  • P.M.H. Invest & Trade
  • Rehau

Ocenění Red Dot za novou identitu značky Geberit

Geberit
Zdroj: Geberit

Identita značky Geberit získala mezinárodní ocenění za konzistentní rozvoj.

Design Zentrum Nordrhein Westfalen poprvé udělilo cenu Red Dot Award za vynikající design produktu před téměř 30 lety. Dnes je tato cena jednou z nejvýznamnějších a nejprestižnějších světových soutěží v oblasti designu. Každý rok se o ni uchází více než 18 000 návrhářů, společností a organizací z více než 70 zemí. Oceňovány jsou nejen výrobky, ale i značky a komunikační projekty.

Zásadní změna pozice

V nejnovější ročence Red Dot Design Yearbook bylo ocenění strategie značky Geberit odůvodněné následovně: „V roce 2015 převzala společnost Geberit finskou skupinu Sanitec Group s různými značkami keramiky, které byly všechny zaměřeny především na B2C trh. Proto bylo nutné změnit marketingovou strategii na B2B2C a vytvořit přímou komunikaci s koncovými zákazníky. Roky naplňován příslib „Know-How Installed“ jasně odkazuje na odborné znalosti společnosti Geberit za stěnou – zde zůstává marketingový přístup B2B nezměněn. Avšak v B2C byznysu se Geberit, aby se odlišil od konkurence primárně zaměřené na kombinaci koupelnových a wellness aspektů, zaměřil na propojení designu a funkčnosti. Novým příslibem pro interiérových designérů a cílovou skupinu koncových uživatelů se stal slogan „Design Meets Function“.

Silná identita ve všech prvcích

V letech 2019 a 2020 bylo do značky Geberit integrovaných několik místních značek keramiky. Jejich koncepty a atributy se také přetavili do pevné DNA, na jejímž základě byla vyvinuta zvuková identita. V roce 2020 a 2021 se plánuje dále rozvíjet nový image značky cílený na B2B2C.

Ten bude postupně implementován do marketingových kampaní, showroomů, POS konceptů, akcí a veletrhů, čímž se komplexně zajistí jednotná a silná identita na všech úrovních.

Geberit
RubrikyZdravotní technika