Benzínový Peugeot 208 a elektrický Peugeot e-2008 zaparkované u moderní budovy
Galerie(7)

Benzín je na ústupu, stále je ale šance koupit dobré auto za skvělou cenu

Benzínové motory postupně uvolňují pozice alternativním pohonům. U značky Peugeot už de facto zbyl jen poslední – PureTech 100, a i ten se chystá do chystá do důchodu. Na rozloučenou si ale připravil zajímavou akční nabídku. Benzínové modely 208 a 2008 jsou aktuálně k dispozici za mimořádné ceny.

Dobrou zprávou je, že oblíbený motor zmizí jen dočasně. Jakmile bude upraven na novou emisní normu Euro 6e bis, vrátí se zpět. To ale nebude dříve než v březnu příštího roku. Navíc se neví, za kolik se bude prodávat. Chcete-li si tedy pořídit auto v dohledné době, není nač čekat. Atraktivní městský hatchback Peugeot 208 je v současné době k dispozici za 369 tisíc Kč, větší SUV 2008 pak od 459 tisíc Kč. Podmínkou je, že si vyberete ze skladových zásob. Ty jsou ale, jak Peugeot slibuje, zatím více než dostatečné.

Moderní městské SUV Peugeot 2008 v modré barvě s výraznou maskou chladiče
Zdroj: P Automobil Import

Láká vás bezstarostný luxus operativního leasingu? Pak vás potěší, že na oba modely se vztahuje mimořádně zajímavá nabídka. S Peugeotem 208 můžete bezstarostně jezdit už za 4990 Kč vč. DPH za měsíc, SUV 2008 pak startuje na částce o tisícovku vyšší.

Prodejní hit končí

Stávající motor PureTech 100 má pro značku v Česku zásadní význam. U SUV 2008 představuje 62 %, u modelu 208 dokonce víc než dvě třetiny všech prodaných vozů. Jakmile Peugeot vyprodá skladové zásoby, což se vzhledem k výhodné akční ceně stane pravděpodobně velmi brzy, přijde období čekání na nový motor vyhovující nové emisní normě. V mezičase budou k dispozici hybridní a elektrické verze obou modelů.

Peugeot 2008 s řidičkou pózující před vozem na otevřené silnici
Zdroj: P Automobil Import

Hybridní vzpruha

Zatímco elektrické pohony jdou nahoru poměrně pomalu, hybridním se daří zásadně lépe. Zájem o Hybrid 110 e-DCS6 a Hybrid 145 e-DCS6 roste velmi rychle. Oblíbenost tohoto pohonu spočívá v tom, že nevyžaduje externí dobíjení, a přitom efektivně využívá elektromotor, čím snižuje spotřebu i emise CO₂ o více než 15 %. V praxi to představuje přes litr paliva na sto kilometrů. To je atraktivním benefitem zejména pro firemní klientelu, ale i pro motoristy, kteří hodně jezdí.

Elektrický Peugeot e-208 ve výrazné zelené barvě na futuristickém pozadí
Zdroj: P Automobil Import

Něco většího?

Peugeot patřil na českém trhu v závěru roku k nejaktivnějším značkám. Po říjnové kampani „7 dní Peugeot“ následovaly další akční nabídky. Podle obchodního ředitele Filipa Lapky byly říjen a listopad dokonce nejúspěšnějšími prodejními měsíci roku 2025. A aby si značka na silně konkurenčním trhu udržela dynamické prodejní tempo, zvýhodnila i ceny dalších modelů, například největší SUV Peugeot 5008 v pěti- nebo sedmimístné verzi si pořídíte na operativní leasing za 9 350 Kč vč. DPH měsíčně.

Elektrický Peugeot e-208 ve výrazné zelené barvě na futuristickém pozadí
Peugeot 2008 s řidičkou pózující před vozem na otevřené silnici
Moderní městské SUV Peugeot 2008 v modré barvě s výraznou maskou chladiče
Benzínový Peugeot 208 a elektrický Peugeot e-2008 zaparkované u moderní budovy
Zadní pohled na Peugeot 2008 Hybrid v moderním architektonickém prostředí
Řidička za volantem moderního interiéru vozu Peugeot s dotykovým displejem

Zdroj: PR článok P Automobil Import s.r.o.