Nové Poradenské centrum v Českých Budějovicích
Galerie(2)

Nové Poradenské centrum v Českých Budějovicích

Zcela nový, přívětivější a vstřícnější způsob obsluhy zákazníků. Nové, moderní prostory bez bariér v podobě přepážek mezi zákazníkem a obsluhujícím personálem. K tomu navíc stálá přítomnost energetického poradce a spousty zajímavých exponátů na téma efektivní využívání a úspory energie. A to vše s jedním hlavním cílem – poskytnout zákazníkům tak kvalitní a komplexní služby, jak si žádají a očekávají.

Moderní, přátelštější a rychlejší obsluha namísto postávání ve frontách a zdlouhavého papírování, kompetentní a detailní energetické poradenství a v neposlední řadě nabídka vzdělávacích programů pro základní školy a tématických přednášek a diskuzí pro veřejnost. To je hlavní důvod, proč energetická společnost E.ON otevřela  15. listopadu 2010 nové E.ON Poraden-ské centrum v budově CityCentra České Budějovice v ulici F.A. Gerstnera.

 „Více než pětadevadesát procent z přibližně jednoho milionu našich zákazníků s námi řeší své požadavky přes internet nebo po telefonu,“ vysvětluje zásadní změnu v obsluze zákazníků předseda představenstva E.ON Energie Michal Šafář. Na základě monitoringu docházky do obchodní kanceláře bude zároveň upravena v E.ON Poradenském centru i otevírací doba tak, aby lépe vyhovovala zákazníkům. Otevřeno bude každý pracovní den od 10 do 17 hodin. Co se nijak nemění, je provoz E.ON Zákaznické linky 840 111 333, která nadále bude fungovat každý den od 7 do 20 hodin.

Změny mají jednoznačně vést k lepší obsluze zákazníka a k uspokojení jeho požadavků, které jsou velmi často spojené s vysoce odbornou problematikou. „Na rozdíl od klasické obchodní kanceláře, na kterou jsme byli do současné doby zvyklí, získá zákazník v nově otevřeném poradenském centru komplexní servis. Bude se mu věnovat náš konzultant, který mu vyřeší nejen standardní požadavky, ale navíc mu bude schopen pomoci a poradit celkově, a to zejména s cílem úspor za energie,“ říká Michal Šafář. Stejně jako u každého nového projektu se však objevují i pochybovačné námitky, zda nový režim obsluhy zákazníka nebude limitovat zákazníky, kteří nemají k dispozici internet.

„Naopak, jeden z důležitých úkolů E.ON Poradenského centra bude, ukázat zákazníkovi, jak jednoduché je vyřešení všech požadavků z pohodlí domova, ať již po internetu nebo telefonicky. Zákazníci budou mít v prostorách E.ON Poradenského centra nejen zdarma přístup na inter-netový portál E.ON Energie24, webové stránky www.eon.cz či www.energieplus.cz, ale navíc zde bude i obsluha, která jim poradí a vy-světlí, jak jednotlivé aplikace naplno využít,“ ujišťuje vedoucí Marketingu společnosti E.ON Martin Dvořák.   

Konečnou podobu prostor utvářeli po několik měsíců architekti z renomované architektonické kanceláře Atelier 8000. Součástí interiéru bude také jakási „naučná stezka“, která by měla sloužit zábavnou formou návštěvníkům školního věku v lepší orientaci ve světě energií a úsporném nakládání s nimi, ale také dospělým návštěvníkům, kteří si budou chtít na vlastní oči prohlédnout energeticky úsporné technologie.

Zdroj: E. ON Česká republika, s. r. o.