Design vítězil i na soutěži POPAI Awards 2013
Galerie(1)

Design vítězil i na soutěži POPAI Awards 2013

Každoroční soutěž o nejlepší prostředek komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI Awards Central Europe 2013, která je pořádána v rámci oborové konference POPAI Forum, ocenila i letos designově zajímavé realizace. O udílení cen rozhoduje porota složená z několika desítek porotců z řad výrobců i zadavatelů reklamy.

Absolutním vítězem se stal promo stojan Led Lenser z dílny MORIS design. Porota ohodnotila atraktivní vzhled, funkčnost i kvalitu provedení.  MORIS design nakonec získal celkem tři ceny. Led Lenser zvítězil ještě v kategorii promo stojanů a v kategorii služeb vyhrál jeho interaktivní stojan na tablet s dobíjecí stanicí pro T-Mobile.

Led Lenser promo stojan

„MORIS design působí na českém trhu již šestnáctým rokem. Náš úspěch je dán především tím, že umíme věci atraktivně navrhnout i kvalitně vyrobit. A navíc, to, co vyrobíme, funguje. K tomu je třeba silný tým a marketingový duch,“ říká Radomír Klofáč, jednatel firmy.

Radomír Klofač přebírá hlavní cenu na POPAI Awards

Prezentace firem v místě prodeje je stále velice významnou součástí marketingových strategií firem. Zatímco v současné době většina komunikačních médií padá nebo stagnuje, reklama v místě prodeje stále zaznamenává v závislosti na odvětví 10 až 30 procentní růst. To je dáno především tím, že 76% zákazníků se o tom, který výrobek koupí, rozhoduje až v prodejně.

Proto je nesmírně důležité, jak bude prodejna či prezentace firmy nebo výrobku v místě prodeje vypadat. Ale nesmí zůstat pouze u designu. Hlavním cílem firem je samozřejmě prodávat, proto je důležité propojit atraktivní design s funkčností, která daný výrobek či službu ve výsledku skutečně prodá.

Komerční interiéry
Stěžejní oblastí působnosti společnosti MORIS design jsou návrhy a realizace komerčních interiérů. „Podílíme se nyní na velké zakázce, rebrandingu řetězce prodejen TETA drogerie. Od srpna, kdy se realizace rozběhla, jsme přestavěli již stovku prodejen,“ říká Radomír Klofáč. TETA drogerie zahájila svou přeměnu zhruba před rokem změnou loga. Na tu pak navázala změna celého prodejního konceptu prodejen. Design manuál prodejen tvořil právě MORIS design.



Interiér Teta drogerie

Do přípravy vnesl řadu nápadů, které přispívají k funkčnosti celého konceptu. Např. navrhl koutek s automatem na kávu „TETA café“, kterou každá členka TETA klubu obdrží zdarma. Káva zpomalí nákup, prodlouží pobyt v prodejně. Stejně tak dětský koutek, kam je možné „odložit“ dítě a v klidu nakupovat. Posléze dorazí žena do zóny s kosmetikou, která je řešena tak, aby zákaznice měla pocit soukromí. V klidu si může kosmetiku vyzkoušet, včetně věcí, na které by si jinak netroufla.

TETA – dětský koutek

Tvorba konceptu trvala více než půl roku. MORIS design postavil ve své hale reálnou prodejnu, ve které byly zkoušeny veškeré navrhované koncepty, osvětlení, členění obchodu i ergonomie míst prodavaček. Řešilo se, zda prodavačkám netáhne na záda, zda nedělají nějaké zbytečné pohyby, kroky. „Musíme si uvědomit, že když toto není doladěno do posledního detailu, má to vliv každý den na stovky prodejen, stovky prodavaček po celé České republice,“ uvádí Klofáč.

MORIS design disponuje 3000 m2 výrobní plochy, zaměstnává 120 lidí a vyváží své výrobky do 45 zemí světa. Je předním výrobcem prostředků na podporu prodeje, prodejních stojanů (POP a POS) v České republice a největší firmou v tomto oboru v Praze. Na trhu působí od roku 1997. Dalšími specializacemi firmy jsou realizace komerčních interiérů na klíč, signmaking a výroba světelné reklamy s využitím LED osvětlení.

www.moris.cz

MORIS design s.r.o.
Pod Stárkou 33, 140 00 Praha 4 – Michle
tel.:   + 420 222 51 22 31
e-mai: moris@moris.cz

ZDROJ: PR článek společnosti MORIS design s.r.o.

–>–>