Proti Olympii v Modřicích začalo vznikat nové nákupní centrum

Proti Olympii v Modřicích začalo vznikat nové nákupní centrum

Nákupní a zábavní centrum Olympia v Modřicích u Brna bude mít od podzimu konkurenci. Naproti přes dálnici staví nákupní centrum na 70.000 metrech čtverečních developerská společnost CTP Invest, která mimo jiné v Brně stále usiluje o příchod amerického internetového obchodu Amazon. Vyplývá to z tiskové zprávy, kterou ČTK zaslala mluvčí společnosti Cusmann & Wakefield Jitka Kvartková.

Jako první zde má otevřít obchod řetězec se sportovními potřebami Decathlon. „Předpoklad je 28. října. Další obchody budeme stavět příští rok na jaře a očekáváme jejich otevření před Vánoci,“ sdělil ČTK regionální ředitel CTP Tomáš Budař. Ředitel Olympie se dnes k příchodu konkurence kvůli pracovnímu volnu nevyjádřil.
    
„Nákupní park se nachází v zavedené lokalitě, která má výbornou viditelnost i dostupnost z dálnice. Zákazníci jsou zvyklí sem jezdit. Projekt by měl svým sortimentem doplnit existující obchodní centrum v této lokalitě,“ uvedl Jiří Kristek ze společnosti Cushman & Wakefield, která bude zajišťovat pronájmy.
    
Kromě Decathlonu zde mají být obchody s potravinami, nábytkem, potřebami pro kutily a také předváděcí a vzorkové prodejny. Většinu z toho však již Olympia nabízí, ať je to hypermarket s potravinami, sportovní řetězce, vedle Olympie je také řetězec s nábytkem. Již existující konkurencí je také Avion Shopping Park o několik set metrů blíže k Brnu.
    
Jako výraznou konkurenci vnímá vznik nového nákupního centra i analytik společnosti Cyrrus Jiří Šimara. „Už nyní je mezi brněnskými nákupními centry velmi ostrá konkurence. Nové proto bude muset přijít s něčím unikátním, čím si získá zákazníky. Cílit přitom nebude nejspíše jen na Brňany, ale na obyvatele celého kraje. Předpokládám také, že využije současného trendu zážitkového nakupování, tedy že svým zákazníkům nabídne i zábavu,“ uvedl pro ČTK Šimara.

Zdroj: ČTK

Ilustrační foto: Patrik Gunnar Helin